寂寞如此美丽

随笔手机随手拍音乐摄影
I Don't Want To Say Goodbye - Teddy Thompson

SuperMan·Lee★:

【我不想说再见 却又被迫离开】

作为影片《断背山》的主题曲,木吉他的弹奏动听而浪漫,编织了西部牛仔世界细腻情感的另一面,简单拨弦勾勒出广漠草原景致,搭配弦乐也为这段悲伤爱情铺展出朴实隽永的意象的;眷恋,不舍,期盼,我的所有愿望就是与你在一起而已,就像那黑夜过后的晨曦~

尽管未来的道路有多曲折,我都要和你在一起~

歌词:(来源于网易云音乐)

I don't want to say goodbye
我不想说再见
Let the stars shine through.
让繁星照彻夜空
I don't want to say goodbye
我不想说再见
All I want to do is love with you.
我想要的只有与你在一起
Just like the light of the morning
就像清晨的第一缕微光
After the darkness has gone
在黎明的黑暗逝去之后

The shadow of my love is falling
我爱的影子正在降落
On a place where the sun always shone.
降落在阳光总是照耀的地方
Don't you know that's where our hearts both belong?
你难道不知道那就是我们彼此心灵的归宿
'Cause I don't want to say goodbye.
因为我不想说再见
Let the stars shine through.
让繁星照彻夜空
No' I don't want to say goodbye
我不想说再见
All I want to do is love with you.
我想要的只有与你在一起
Together our two hearts are strong
二人心连心的力量如此强大
Don't you know know that's where our hearts both belong?
你难道不知道那就是我们彼此心灵的归宿
'Cause I don't want to say goodbye
因为我不想说再见
Let the stars shine through.
让繁星照彻夜空
I don't want to say goodbye
我不想说再见
All I want to do is love with you
我想要的只有与你在一起
All I want to do is love with you
我想要的只有与你在一起

评论

热度(9)