寂寞如此美丽

随笔手机随手拍音乐摄影
Winter Song - Ronan Keating

sweetest:

重温这首歌曲感人至深,依然经典。深情款款像是黑夜中的一盏灯塔,好想让你知道的爱恋。忧郁的歌声撞击着内心,令人心碎。


《 Winter Song》歌词:

This is my winter song to you.
这是我写给你的冬季情歌
The storm is coming soon
风暴即将来袭
It rolls in from the sea
它已在海面翻滚
My voice a beacon in the night.
我的声音就像是黑夜中的一盏灯塔
My words will be your light
我说的话会照亮你前行的路
To carry you to me.
将你带到我的身边

Is love alive?
爱情 还醒着吗
Is love alive?
爱情 还在呼吸吗
Is love
啊 爱情...

They say that things just cannot grow
人们说在冬日的风雪下
Beneath the winter snow
一切东西都会停止生长
Or so i have been told.
这就是我所知道的
They say were buried far
他们所说的
Just like a distant star
都已遥远得像远在天边的星辰
I simply cannot hold.
我已无法抓住
Is love alive?
爱情 还醒着吗
Is love alive?
爱情 还在呼吸吗
Is love alive?
爱情 还存在吗

This is my winter song.
这是我的冬季情歌
December never felt so wrong
十二月从未这么难过
Cause youre not where you belong
只因你不在你该归属的地方
Inside my arms.
这地方 便是我的臂膀

I still believe in summer days.
我相信到明年夏天 这一定会发生
The seasons always change
季节会变化 人也是
And life will find a way.
而生活也会找到一条路
Ill be your harvester of light
我将会是属于你的一点光
And send it out tonight
这光在今晚就会消散
So we can start again.
所以我们可以重新开始
Is love alive?
爱情 还醒着吗
Is love alive?
爱情 还在呼吸吗
Is love alive?
爱情 还存在吗

This is my winter song.
这是我的冬季情歌
December never felt so wrong
十二月从未这么难过
Cause youre not where you belong
只因你不在你该归属的地方
Inside my arms.
这地方 便是我的怀抱

This is my winter song to you.
这是我写给你的冬季情歌
The storm is coming soon
风暴即将来袭
It rolls in from the sea.
它已在海面翻滚
My love a beacon in the night.
我对你的爱就像是黑夜中的一盏灯塔
My words will be your light
我说的话会照亮你前行的路
To carry you to me.
将你带到我的身边
Is love alive?
爱情 还醒着吗
Is love alive...
爱情 还在呼吸吗...


评论

热度(106)